Huomenta! Herätys tuli tänään 5.20 menin kyllä ajoissa nukkumaan, mutta tunnit jäivät silti aikas lyhyeksi. Sellaista se nyt taitaa hetki olla. Kyllä mä silti kuusi tai seitsemän tuntia ehdin nukkua. Joten pitää siitäkin olla tyytyväinen! Voisihan ne jäädä paljon lyhyemmiksikin. Jos vertaan aiempaan kokemukseen niin nyt olen saanut nukuttua paljon paremmin mitä ikinä uskalsin toivoa. Olen edelleen päivisin aika väsynyt, kun normaalisti nukun yli kahdeksan tuntia yössä, mutta ei tässä kovin kaukana olla. 

 Aamulla kun heräsin niin mulla oli ihan kauhea nälkä. Ei iltaisin ruoka oikein maistu ja tässä tulos. Painokin nyt kivunnut vähän alaspäin. Eipä tullut aikaisemmin alas vaikka kuinka yritin. Joten toisaalta ihan kivaa, kun paino hiukan tippuu, vaikka äkkiä se taas palautuukin. Ja helposti vielä korkojen kera, kun ensin vauhdilla tulee alas. Viimeksi lähti 10kg, mutta silloin kärsin paljon enemmän niiden bentsojen takia. Nyt en ole syönyt ensimmäistäkään. Enkä suosittele kenenkään muun tekevän niin. Ne vain tuplaavat reflojen määrää. Eivät todellakaan ole sen arvoisia. Kyllä niitä varmaan voisi tiukan paikan tullen ottaa ensihätään, mutta ei joka päivä. Joka päivä syöminen olisi suuren suuri virhe. Se on kokeiltu, ihan kamalaa oli. Niistä saa tuplareflat. Ei kiva. 

Lapsellani alkaa teini-ikä painaa päälle, kun vanhemmat pilaavat kuulemma hänen elämänsä jms. Aargh! Mitäköhän se vielä keksii näinä tulevina vuosina? Eipä ole varmaan kovin herkkua tulossa. Toivottavasti hän selviää noista vuosista paremmin kuin minä... Pelottaa että narkkarin lapsesta tulee myös narkkari. Sitä niin toivoisi jotain parempaa.